miércoles, 22 de noviembre de 2017

Campanya per promoure el comerç de proximitat als municipis del Delta



La campanya 'Quina gran compra!' promou el comerç de proximitat dels municipis del Delta.
Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat tornen a compartir una iniciativa de promoció comercial per incentivar les compres nadalenques als respectius entorns urbans. 

Els ajuntaments de Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat de Llobregat han
presentat avui la campanya de promoció del comerç de proximitat 'Quina gran compra!'. La iniciativa posa de relleu els valors del comerç local mitjançant la  marca comuna 'UrbanShopping'. 
Aquesta iniciativa es va dur a terme per primer cop l'any passat amb el suport de la Diputació de Barcelona. Enguany, els cinc ajuntaments impulsen nova una campanya conjunta per incentivar les compres nadalenques al comerç de proximitat dels respectius entorns, tot apostant per una marca comuna que visibilitza el delta del Llobregat com un sistema territorial de comerç urbà.

Un pla estratègic per al comerç del Delta
Durant l'acte de presentació de la campanya, els municipis han anunciat la pròxima signatura d'un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona per elaborar un pla estratègic del comerç de la zona Delta i la realització d'un estudi per conèixer en profunditat la realitat comercial del territori.

Quina gran compra! 
La campanya 'Quina gran compra!' arrenca avui dia 21 de novembre i s’allargarà fins al 7 de gener. El lema d'enguany és 'Urbanshopping. El comerç petit no té res de petit'. Es vol transmetre la idea que el 'petit comerç' no té res de petit perquè la suma de molts esforços que el caracteritza configura una gran oferta comercial.
En l'acte de presentació, que ha tingut lloc a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, l'alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, ha recordat que «ens uneix una llarga trajectòria de treball en comú i una aposta pel petit comerç de proximitat, que és el gran comerç que omple de vida les ciutats i els barris i dona resposta als desitjos, les necessitats i les demandes de la ciutadania».
El tinent d'alcalde de Comerç, Civisme i Promoció de la Ciutat de Gavà, Ramon Castellano, ha destacat que «la campanya, que va arrencar amb un gran impacte l'any passat, és una bona mostra de treball en comú i optimització de recursos per millorar el nostre territori, que pot servir d'exemple per a altres municipis».

La regidora de Comerç, Turisme i Habitatge de Castelldefels, Ana Quesada, ha recordat que «amb aquesta iniciativa hem aconseguit convertir el que podia ser una amenaça en una oportunitat que la comarca i el comerç del Baix Llobregat es mereixen».

La regidora de Comerç i Turisme de Viladecans, Carmen Gimeno, ha afirmat que «sempre estarem al costat del comerç tradicional i treballarem perquè la ciutadania no hagi de marxar del Baix Llobregat per fer les seves compres» i ha demanat el suport de la Diputació de Barcelona per «donar un pas més enllà d'aquesta campanya mitjançant un conveni que permeti estudiar la realitat comercial del territori i comptar amb un pla estratègic».

La tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació del Baix Llobregat, Marta Mayordomo, ha assenyalat que «quan defensem el petit comerç dels nostres municipis, que no té res de petit, estem defensant en realitat un nou model de ciutat que es fonamenta en la proximitat a les necessitats de la ciutadania».

Les accions de la campanya
La campanya, dissenyada per l'agència de comunicació E2S, té imatges específiques per als diferents segments comercials (com ara l'equipament de la llar, la roba i els complements, l'alimentació, les joguines...) i es posa en marxa en múltiples formats i canals: publicitat exterior, retolació d'autobusos interurbans (línies L79, L81 i L97), falques radiofòniques (RAC1), publicitat en premsa escrita (La Vanguardia) i testimonis de clients de comerç de proximitat de cada municipi a les xarxes socials. A banda de les accions de comunicació conjuntes, hi ha previstes accions específiques a cadascuna de les ciutats participants.

El web site urbanshopping.cat difondrà a partir d'avui tota la informació de la campanya.(nota de premsa)

No hay comentarios: