La campanya
'Quina gran compra!' promou el comerç de proximitat dels municipis del Delta.
Sant Boi,
Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat tornen a compartir una iniciativa de
promoció comercial per incentivar les compres nadalenques als respectius
entorns urbans.
Els ajuntaments de
Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat de Llobregat han
presentat
avui la campanya de promoció del comerç de proximitat 'Quina gran compra!'. La
iniciativa posa de relleu els valors del comerç local mitjançant la marca comuna 'UrbanShopping'.
Aquesta
iniciativa es va dur a terme per primer cop l'any passat amb el suport de la
Diputació de Barcelona. Enguany, els cinc ajuntaments impulsen nova una
campanya conjunta per incentivar les compres nadalenques al comerç de
proximitat dels respectius entorns, tot apostant per una marca comuna que
visibilitza el delta del Llobregat com un sistema territorial de comerç urbà.
Un pla estratègic per al comerç del Delta
Durant
l'acte de presentació de la campanya, els municipis han anunciat la pròxima
signatura d'un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona per
elaborar un pla estratègic del comerç de la zona Delta i la realització d'un
estudi per conèixer en profunditat la realitat comercial del territori.
Quina gran compra!
La
campanya 'Quina gran compra!' arrenca avui dia 21 de novembre i s’allargarà
fins al 7 de gener. El lema d'enguany és 'Urbanshopping.
El comerç petit no té res de petit'. Es vol transmetre la idea que el
'petit comerç' no té res de petit perquè la suma de molts esforços que el
caracteritza configura una gran oferta comercial.
En l'acte
de presentació, que ha tingut lloc a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer,
l'alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, ha recordat que «ens uneix una llarga
trajectòria de treball en comú i una aposta pel petit comerç de proximitat, que
és el gran comerç que omple de vida les ciutats i els barris i dona resposta
als desitjos, les necessitats i les demandes de la ciutadania».
El tinent
d'alcalde de Comerç, Civisme i Promoció de la Ciutat de Gavà, Ramon Castellano,
ha destacat que «la campanya, que va arrencar amb un gran impacte l'any passat,
és una bona mostra de treball en comú i optimització de recursos per millorar
el nostre territori, que pot servir d'exemple per a altres municipis».
La
regidora de Comerç, Turisme i Habitatge de Castelldefels, Ana Quesada, ha
recordat que «amb aquesta iniciativa hem aconseguit convertir el que podia ser
una amenaça en una oportunitat que la comarca i el comerç del Baix Llobregat es
mereixen».
La
regidora de Comerç i Turisme de Viladecans, Carmen Gimeno, ha afirmat que
«sempre estarem al costat del comerç tradicional i treballarem perquè la
ciutadania no hagi de marxar del Baix Llobregat per fer les seves compres» i ha
demanat el suport de la Diputació de Barcelona per «donar un pas més enllà
d'aquesta campanya mitjançant un conveni que permeti estudiar la realitat
comercial del territori i comptar amb un pla estratègic».
La
tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació del Baix Llobregat,
Marta Mayordomo, ha assenyalat que «quan defensem el petit comerç dels nostres
municipis, que no té res de petit, estem defensant en realitat un nou model de
ciutat que es fonamenta en la proximitat a les necessitats de la ciutadania».
Les accions de la campanya
La
campanya, dissenyada per l'agència de comunicació E2S, té imatges específiques
per als diferents segments comercials (com ara l'equipament de la llar, la roba
i els complements, l'alimentació, les joguines...) i es posa en marxa en
múltiples formats i canals: publicitat exterior, retolació d'autobusos
interurbans (línies L79, L81 i L97), falques radiofòniques (RAC1), publicitat
en premsa escrita (La Vanguardia) i testimonis de clients de comerç de
proximitat de cada municipi a les xarxes socials. A banda de les accions de
comunicació conjuntes, hi ha previstes accions específiques a cadascuna de les
ciutats participants.
El web
site urbanshopping.cat difondrà a partir d'avui tota la
informació de la campanya.(nota de premsa)
No hay comentarios:
Publicar un comentario